
preț standard
achitat oricÂnd
- fără reducere
interesat să-ți crești afacerea și să creezi o cultură organizațională orientată la performanță
interesat de propria performanță, creșterea în carieră și crearea unei echipe funcționale
interesat să devii un manager bun și un lider de urmat pentru echipa ta (avem locuri limitate pentru începători)
performanța personală
Modul 2. Încredere în sine. Viziune. Luarea corectă și rapidă a deciziilor. Gestiunea Timpului. Balanța între viața personală și cea profesională. Esențiale pentru tine.
Instrumente de gestiune a echipei
Modul 3. Când să ”îmbraci” rolurile de Manager, Leader, Specialist? Cum se leagă acestea de etapele de dezvoltare a echipei și companiei? Care sunt etapele de evoluție a echipei? Cum să scoți echipa în zona ”Performing”? Cum să stimulezi echipa să colaboreze?
Modul 4. Managerul și liderul au instrumentele lor de lucru. Din păcate acestea sau nu sunt folosite la potențialul lor maxim, sau nu sunt folosite deloc - organizarea întâlnirilor, ședințelor, feedback, delegare... Vei fi surprins de puterea algoritmilor acestor instrumente!
gestiune a conflictelor
Modul 5. Gestiunea echipei presupune gestiunea sarcinilor și gestiunea oamenilor. Resursele umane sunt cele mai dificile de ”controlat”. Unii încearcă să manipuleze (wrong!). Sesiunea dată te ajută să îți organizezi comunicarea cu echipa ta și cu cei din jur.
Modul 6. Conflictele sunt o parte a vieții noastre. Învățăm să prevenim conflictele inutile și neproductive. Dar și învățăm să utilizăm conflictele în folosul nostru (sau al comaniei).
Modul 8. Care sunt metodele de motivare non-financiară? Cum transformăm angajatul în aliat al misiunii echipei?
Modul 9. Instrumentele de recrutare și selecție se dezvoltă. Deseori însă descoperim că deciziile se iau (doar) pe baza instrumentelor mai puțin eficiente - interviul, cv-ul... (păcat!). Există metode mai eficiente și mai ușor de aplicat în recrutarea și selecția angajaților
Modul 10. Retenția angajaților. Un proverb vechi moldovenesc zicea - Un angajat bun la nevoie se cunoaște! Avem nevoie de angajați buni și vom învăța să creăm sisteme de retenție eficientă!
achitat oricÂnd
achitat după 26 feb '21
achitat până la 26 feb '21
Provocări și Feeback!
(pe potriva ta - manageri)
(ca să te simți ca... altădată!)
la trainingul practic
”NEGOCIERi eficiente”