TRAININGURI CORPORATIVE

Trainingul corporativ îl organizăm pentru compania dumneavoastră așa, încât să susțină vectorul ei actual de dezvoltare.

PRIMEȘTI DOAR CEEA DE CE AI NEVOIE!

Trainerul va organiza exerciții specifice genului de activitate al partcipanților și va aborda doar subiectele necesare dezvoltarii lor.

PRIMEȘTI MAI MULT!

Matematica imposibilă: 1+1=4! Trainingul corporativ influențează nu doar participantul, la nivel de cunoștințe și abilități, dar și echipa în întregime, prin motivarea ei și îmbunătățirea climatului psihologic.

PRIMEȘTI LA TIMPUL POTRIVIT ȘI LOCUL POTRIVIT!

Trainingul este planificat astfel, încât să se potrivească perfect specificului companiei în termen de ziua, durata, ritmicitate, loc al desfășurării.

LEADERSHIP ŞI MOTIVAŢIA PERSONALULUI

O companie modernă transmite esenţa misiunii sale fiecărui membru a echipei. Este în competenţa managerilor să devină promotori ai valorilor companiei, să motiveze subalternii, să stabilească obiective, să monitorizeze, să controleze, să evalueze şi să ghideze activitatea echipei. Programele de dezvoltareI abordează problemele din punct de vedere al managementului clasic şi al liderismului modern.

COMUNICARE ŞI CONFLICT

Creşterea unei afaceri este pe bună dreptate percepută ca o funcţie a relaţiei cu clienţii. O afacere de succes îşi propune prospectarea clienţilor şi menţinerea unei relaţii de lungă durată.
Acolo unde calitatea produselor şi strategiile de marketing nu pot aduce un plus de atractivitate, ultima fortăreaţă este reprezentată de calitatea serviciilor şi a relaţiei cu clientela.  

DEZVOLTAREA ABILITĂŢILOR PROFESIONALE ŞI PERSONALE

Comunicarea este vitală în orice organizaţie în care angajaţii au contacte directe cu clienţii şi comunicare intensă interpersonală în cadrul oficiului.
Pentru a avea success este esential ca angajaţii să se înteleagă pe sine înşişi şi pe ceilalţi şi să ştie cum să construiască şi să menţină relaţii eficiente cu clienţii şi colegii.
Cui se adresează cursurile de comunicare şi conflict?
- Tuturor celor interesaţi să îşi lărgească perspectivele, cunoştinţele şi abilităţile asupra procesului de comunicare interpersonală în afaceri şi în viata personală
- Celor care vor să schimbe instantaneu părerile proprii sau ale partenerilor de negociere
- Agenţilor de vînzări care vor să descopere cum pot ţine sub control comportamentul şi gîndirea partenerilor
- Persoanelor care lucrează în marketing şi publicitate  

VÎNZĂRI ŞI NEGOCIERI

VÎNZĂRI ŞI NEGOCIERI
Performanţa în vînzări reprezintă cea mai rapidă cale de a obţine rezultate în termeni de profit şi rulaj. Astăzi consumatorii sunt cei care dictează relaţiile de cumparare- vânzare, ceea ce aduce după sine nevoia de schimbare a abordării din partea celuia care vinde.

Probleme-exemple abordate de programele de dezvoltare în vînzări şi negociere:

Comunicare defectuoasă cu clienţii
Vînzări ratate
Aplicarea proastă a tehnicilor de negociere. Negocieri pierdute
Imaginea slabă a produselor, serviciilor, salonului
Reducerea numărului de clienţi

Programele propuse:

Tehnici de vînzare cu amănuntul
Tehnici de vînzare : abordarea asertivă
Tehnici de vînzare : abordarea consultativă
Cum sa fii persuaziv?
Tehnici de negociere
Tehnici de prezentare
Stress management, combaterea arderii profesionale
Conflict management, comunicarea cu clienţii dificili