Cum un Tort “Kievskii” a schimbat totul

de vitalie popescu

- Naşterea… 

Doi traineri de comunicare din două lumi diferite se întorceau de la o conferinţă organizată în marele oraş Kiev. Germania şi Moldova, pe aceeaşi autostradă, în acelaşi autocar se îndreptau cu mare viteză spre punctul de întîlnire, ultimul supermarket de pe marginea autostrăzii, la ieşire din Kiev. Cu scîrţîit de roţi, autocarul frînează şi rămîne parcat pe banda dreaptă. Tot autocarul se mută în supermarket, în cautarea vestitului „Kievskii”, iar noi, Vitalie și Vlad am inceput să discutăm diferenţele şi asemănările dintre mentalitatea moldavă şi cea germană. Faptul că ne aflam în Ucraina nu ne deranja deloc. Odată cu înaintarea în discuţie, ne-am dat seama că împărtăşim aceeaşi vocaţie – trainingurile cu şi pentru oameni. 

 Uneori marile companii se fondează pe baza unei idei de succes, alteori pe baza unui vis frumos. AEGiS le-a combinat pe ambele născîndu-se dintr-un tort Kievskii. PS Pe drum spre Chişinău s-a descoperit că „moldoveanul” Vitalie nu este atît de departe de Germania, avînd masteratul în Psihologie Organizaţională făcut la Munchen, iar „neamţul” Vlad, M.A. în Psihologie Socio-Economică, nu este atît de departe de baştina moldavă, fiind căsătorit cu o moldoveancă. Împreună suntem AEGIS (valabil pentru 2012, n.r.), compania care acum, cînd Moldova se îndreaptă spre UE, aduce soluţiile europene înspre Moldova. 

 - … v-am spus deja cu ce ne ocupăm? 

Scrieţi în Google „nr. 1 business trainings in Moldova” şi misterul dispare. Majoritatea firmelor cu care intrăm în contact ne spun unul şi acelaşi lucru: de obicei, angajaţii nu reuşesc să se ridice la adevăratul lor potenţial în vînzarea diferitelor produse. În cel mai bun caz ei urcă la maximum 70 la sută din potenţial. AEGiS înarmează companiile cu instrumentele şi metodele necesare pentru ca firmele cu care colaborăm să aibă mai mulţi clienţi, mai multe vînzări, mai mult profit. 

 - Dacă uneori lungimea nu contează, experienţa - întotdeauna! 

 Împreună trainerii AEGiS vin cu peste 30 de ani de experienţă. Firmele cu care trainerii AEGiS au avut colaborări sunt atît mari concerne internaţionale precum Volkswagen, Siemens, Bayer-Schering, cît şi companii-lider locale din telecomunicaţii, domeniu bancar, financiar, centre de sănătate, ONG-uri, IT, consultanţă, energetică, mass-media. Reacţiile participanţilor diferă de la om la om, fiind însă unite sub aceiaşi umbrelă: „Aveţi în arsenal o unică. Metodă de expunere a materialului. Atmosfera este plăcută şi informaţia se asimilează uşor şi eficient.” . „Au fost 2 zile de vis. Am aflat lucruri foarte interesante pentru mine. Vă mulţumim enorm!”.

- Ce legătură are Templul cu AEGiS? 

 Pilonii pe care îi clădim şi pe care se bazează succesul clienţilor noştri sunt din domeniul Comunicării Eficiente, Abilităţilor de Vînzare şi Negociere, Leadership-ul, Team Building-ul, Managementul Conflictelor, Managementul Stresului, Managementul Timpului, Programare Neuro-Lingvistică, Prezentorică – abilităţi de prezentare şi de retorică. 

 - Vînzări, vînzări, vînzări… 

 Într-o economie în creştere temelia este asigurată de vînzări. Cu cît temelia este mai trainică, cu atît beneficiile societăţii sunt mai vizibile la orice colţ de stradă. Imaginaţi-vă că toată lumea nu ar vinde nimic timp de o săptămînă! Aţi putea trăi fără pîine, electricitate, transport, apă, etc? În conceptul AEGiS a vinde înseamnă atît vînzarea de produse, cît şi vînzarea unei idei, a serviciilor şi nu în ultimul rînd a propriei imagini. 

 - De ce toată lumea din branşa de traininguri este altfel, şi AEGiS este altfel decît toată lumea? 

 Toţi colegii noştri de breaslă susţin că au produse (servicii) unice. Noi mergem mai departe: AEGiS este una dintre puţinele firme europene de traininguri care oferă Garanţia Returnării Fondurilor. Ohne wenn und aber! Adică, fără discuţie! Garantăm deci siguranţa investiţiei pentru partenerii AEGiS pentru trainingurile noastre cu adevarat speciale. 

 - Preţul contează, nu-i aşa? 

Şi pentru AEGiS. Serviciile noastre nu sunt gratuite. Nu sunt nici ieftine, nici scumpe. Dorinţa noastră este ca investiţia făcută să se transforme în beneficii directe: vînzări mai mari, negocieri mai eficiente, contracte mai multe, mai mulţi clienţi mulţumiţi, o echipă consolidată, un climat psihologic pozitiv, etc. Şi totuşi, care este preţul? La trainingul de vînzări AEGiS veţi învăţa un lucru esenţial – toate se fac la timpul potrivit şi la locul potrivit. Despre preţ, în procesul de vînzare, se vorbeşte la sfîrşit. Punct. Află ce îşi doreşte clientul tău, oferă-i cea mai bună soluţie şi doar după aceasta prezintă-i preţul. Un produs bun are şi un preţ bun, nu-i aşa? 

- Un secret de la trainingurile AEGiS? 

 Împachetaţi preţul corect. Formula magică: Denumirea produsului + Preţ + Beneficiul clientului. Un exemplu, va rog! - Cît costă laptopul BRANDIX? - Laptop BRANDIX, la 6999 lei, pentru a păstra în siguranţă şi mereu la îndemînă toate pozele familiei dvs!